Twitter (www.twitter.com) és, en síntesi, un bloc reduït a la seva mínima expressió, amb missatges (posts) d'un centenar de caràcters. D' aquí la denominació de “microblogging”.
Els usuaris de Twitter relaten la seva vida, o parts d'ella, minut a minut. Saber què fa una persona a cada moment és el seu principal atractiu. El que es busca és la immediatesa en detriment de la “profunditat” que ofereixen alguns blocs. L'actualització de continguts es fa a través del web, tot i que cada vegada són més els usuaris que ho fan via mòbil.
Twitter funciona des de fa un parell d'anys, però de moment és una aplicació que fan servir preferentment els anomenats “early adopters”, els usuaris d'Internet que estan més informats sobre les novetats de la xarxa. La seva popularització està pronostica per l'any que ve arran dels “smartphones” (iPhone, Blackberry, Nokia XpressMusic..).
No és casualitat que Facebook hagi intentat comprar Twitter per 500 milions de dòlars en accions. Oferta rebutjada per massa baixa. Segons la consultora Nielsen Twitter és la xarxa social amb el creixement més alt respecte l'any passat
No se'n cansen!
Fa 14 anys
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada